Livrare și retur

Livrare

Livrarea produselor se face cu firma de curierat Dragon Star (DSC), iar costul livrării este de
24 lei în condițiile în care valoarea comenzii este mai mică de 200 lei.

ATENȚIE!!!

S.C. PLUS SALES MER S.R.L. nu-și asumă răspunderea pentru transporturile cu km suplimentari.

Acestea vor fi plătite de către client.

Dacă o persoană locuiește în afara ariei curierului mai sus menționat, sunt rugați să specifice acest lucru în nota comenzii, iar ulterior vor fi sunați de către noi pentru a stabili împreună datele și condițiile de livrare.

Durata de livrare a coletului variază în funcție de produs, între 2 și 5 zile lucrătoare.

Retur

Pentru că ne dorim satisfacția clienților noștri vă punem la dispoziție și returnarea acestora.

Returnarea produselor se face prin plata firmei de curierat (Dragon Star (DSC) de către client, iar procesul de returnare este foarte simplu!

Trebuie doar să ne anunțati de intenția de retur prin intermediul unui e-mail la adresa: sales@plusmer.ro sau telefonic la nr. 0737 574 186.

Magazinul nostru oferă o perioadă de 14 de zile calendaristice din momentul primirii coletului, timp în care ne puteți înștiința de intenția dumneavoastră de a face retur.

Pentru îmbunătățirea calității produselor și serviciilor oferite clienților noștri vă vom fi recunoscători dacă ne veți spune motivele returnării. Vă mulțumim!

Înlocuirea produsului cu un alt produs disponibil pe www.plusmer.ro iar valoarea celui din urmă este diferită de cea a produsului returnat, vom proceda astfel:

  • dacă produsul ales de dumneavoastră este mai ieftin, vă vom returna diferența în contul bancar.
  • dacă produsul ales este mai scump, veți plăti diferența ca în cazul oricărei alte comenzi prin transfer bancar.
  • pentru comenzile plătite cu cardul, suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de 1-30 de zile de la acceptarea returului.

Costuri de retunare:

Suma rambursată în urma returului va fi cea achitată de client la plasarea comenzii (suma ce include și taxa de transport pentru livrarea inițială a comenzii către client dacă transportul nu a fost gratuit).

Transportul pentru returnarea produselor trebuie să se facă prin aceeași companie de curierat prin care ați primit coletul inițial (Dragon Star (DSC) și costul va fi suportat integral de dvs.

Adresa pentru returnarea produselor este:

S.C. PLUS SALES MER S.R.L. – Strada Brăilei, Nr. 108, Focșani, Județul Vrancea, România.

Pentru orice alte detalii sau informații, nu ezitați să ne contactați prin e-mail, la adresa sales@plusmer.ro sau telefonic la numărul 0737 574 186 (disponibil de luni până vineri, în intervalul orar 8.00 – 17:00 și sâmbătă în intervalul: 8.00 – 12:00). Vă răspundem cu plăcere, în cel mai scurt timp.

Condiții pentru returnarea produselor:

  • Să ne înștiințați prin e-mail sau telefonic, în termen de 14 zile calendaristice, de intenția dumneavoastră de a returna unul sau mai multe produse.
  • Produsul să nu prezinte semne de purtare, semne de uzură sau consum.
  • În momentul predării către firma de transport, produsul împreună cu ambalajul producatorului trebuie împachetate corespunzator, cel puțin într-o altă cutie sau pungă pentru a nu se deteriora în timpul transportului, astfel încât să nu prezinte urme de deteriorare legate de împachetare.
  • Ne rezervăm dreptul de a refuza și implicit de a trimite înapoi către dumneavoastră orice produs care nu îndeplinește întocmai condițiile de returnare, este uzat fizic sau deteriorat.

S.C. PLUS SALES MER S.R.L. își rezervă dreptul de a refuza retururile care nu se încadrează în această politică de returnare.

Garanția:

Pentru articolul/produsul cumpărat din magazinul nostru online, oferim o garanție comercială de 15 de zile de la data cumpărării, doar în cazul respectării tuturor recomandărilor de întreținere de mai jos.

Articolul/produsul cumpărat nu reprezintă un produs de folosință indelungată și trebuie utilizat potrivit recomandărilor de întreținere de mai jos.

Garanția acordată nu afectează drepturile conferite prin lege consumatorului și este în concordanță cu prevederile OG nr. 21/1992 privind Protecția Consumatorilor cu modificările ulterioare și legea nr. 449/2003.

În cazul unor reclamații, vă rugăm să vă adresați echipei S.C. PLUS SALES MER S.R.L. la adresa de e-mail sales@plusmer.ro sau la numarul de telefon 0737 574 186, iar ulterior pentru soluționarea reclamației va trebui să expediati produsul în cutia originală.

Modalități de asigurare a garanției:

  • repararea produsului
  • Înlocuirea produsului
  • Reducere de preț în funcție de natura deficiențelor calitative
  • Termenul de soluționare a unei garanții este de 30 zile calendaristice

Clienții beneficiază de garanție în urma acceptării condițiilor din site, însă la cererea expresă a fiecăruia, documentul poate fi printat și inclus în colet.